2016. április 22.

napivers

 Megölel az Isten

Ebben a nagy-nagy rohanásban,
egy pillanatra megölelt az Isten.
Zavartan megálltam.
Magamat magányosnak hittem.
Annyi volt csak, hogy volt egy kis időm.
Hogy épp nem kellett semmit sem tennem.
Hirtelen azt láttam, valaki jön.
Gondoltam, elmegy mellettem.
Aztán a kezemre tette a kezét,
és hosszan a szemembe nézett:
betakart minket a csendesség,
és hozzám bújtak a remények.
Nem múlik el semmi sem, soha!
A fű kizöldül, büszkén újra nő.
Hogy lehettem annyira ostoba,
hogy engedtem, hogy múljon az Idő.
Csak álltam ott, és beburkolt az Isten,
éreztem, hogy minden mozdulatlan,
és ott volt a nagyvilág! A szemeimben.
És egyedül voltam, végtelen magamban.

Petőcz András 

2 megjegyzés:

  1. Hű de szép ez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen. meg is lepődtem, mert Petőcz nem feltétlenül az én világom, de ez annyira de annyira jó, hogy úgy fellelkesültem, hogy vettem is a millenárison egy könyvet tőle, igaz diszkontöccázé volt, de akiknél csekkoltam, jókat mondtak erről.
      Mondjuk vasárnap belefutottam valami fúziós kreálmányba amit ő szövegezett, mondjuk az pont nem hozta közelebb, de mindenkinek jár egy rontás után egy esély;) (meg addigra már amúgy is megvettem:))

      Törlés