2015. április 28.

itt egy autósokra vonatkozó ronda szó van

Esik. Az út szélén parkolva telefonálok. Hosszan. Kicsi lány, hatalmas táskával áll a zebránál.  Múlnak a percek és még tart a telefonálás, tart az eső. Az a szemét, áztatós fajta. Nem is érzi az ember, csak azt veszi  észre, hogy bőrig ázott. Aztán lenyomom a vége gombot és felnézek. A kislány nagy táskával még mindig ott áll a zebránál az esőben. Lehet, hogy sír is, de nem látni, mert vizes az arca.

Kiszállok és megkérdezem:- mi a baj.

Semmi - mondja.   Szipog.  Mégis sír.  

Közben az elhaladó autók, egytempóban csapják fel a vizet.

- Szeretnél átmenni?   (Nincs lámpa.)

- Nem tudok.

Megfoghattam volna a kezét és átkísérhettem volna, de mérhetetlen düh szállt meg.

Várj picit, mondtam és visszaléptem a kocsihoz. Odagurultam a zebrához és egyszerűen keresztbe álltam az út közepén, kicsapva a  vészvillogót.

Na most már átmehetsz, szóltam a kislánynak. Még szipogott, de fürgén átszaladt. Éppen mosolyogva fogadtam a kedves autóstársak kurvaanyáózós dudáit, amikor hallottam, hogy egy vékonyka hang átkiabálja a szitáló esőt , hogy szia. És integetett. 
Én is.




(a történethez tartozik még, hogy mielőtt keresztbe fordultam körülnéztem ám, mert dühös igen, de hülye azért nem )

11 megjegyzés:

  1. Imádlak, hős KisHanyám :D

    VálaszTörlés
  2. :) Több ilyen embert a világnak!

    VálaszTörlés
  3. aranyszívű lilabarátném, tudod, hogy szeretlek, de megint ellent kell mondjak. a hős az, aki végigolvas egy coelho könyvet:P

    Kriszta: aranyos vagy, és köszi:) de ez nem rólam szól, bárki megtette volna, hogy segít, hanem erről az elbunkósodásról, hogy már a gyerekeket se...

    VálaszTörlés
  4. Tudom, én is nap mint nap látom az utakon. Mi nem vagyunk egy Bp., de még itt is van, hogy majdnem elgázolnak a zebrán.

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. egy nagyfehér. részemről a mecsoda hepi:)
      (itthon e vagytok e vagy még esetleg már nem)

      Törlés
  6. szasztok csajok és egyben mindenkinek peace, love és fagyi:)

    VálaszTörlés