2016. május 2.

Háy János: Háyland

prológ: ne ijedj meg, ha sok neked a manóbetű akkor görgess le. de azért én a helyedben előbb mindenképpen a manóbetűvel próbálkoznék, mert hát azért na... érted.
Na figyi, akkor mondom miért:

Ez a könyv különösen azért jó szerintem, mert vannak benne mindenféle szomorúmanóságok, angyalságok, ördöngösségek pálcikaHáylandiából. Na ezért jó.
 Szerintem. 

Meg mert benne van a kerítés mögül leskelődő szomorúmanó, ami a kedvencem. Nem tudom miért pont ez, de pont ez. Ezért.


És még van benne az is, ahogy a hagyományos szomorúmanó költő megbirkózik a versel. A vers egyébként nagyon szórakoztató , tanulságos és megható is egyben, de csak azoknak, akik olvasnak szomorúmanóul. Itt egy általam kiemelt részlet, ahol a szomorúmanó költő karakterábrázolással kűzd:
            
       "  ^l^  °^°  •;•  [*;*]  <(^-^)> "
na ugyehogy?!
 Ezt nem is bontanám ki jobban, mert akinek van hozzá szeme és lelke az pontosan látja, tudja, érzi. 
Szerintem.
Hát ezekért jó ez a könyv  és persze az, hogy itt aztán minden annyira egyértelmű, hogy fölösleges is tovább ragozni. Ez ilyen. egyszerűen csak manós.  Jó és kész!


Love

Aki így olvasta annak jár egy manómosoly:  :)


Ez meg azoknak, akik egyáltalán nem tudnak szomorúmanóul olvasni: itt egy fordítószemüveg : fO-Of 

Ez a könyv különösen azért jó szerintem, mert vannak benne mindenféle szomorúmanóságok, angyalságok, ördöngősségek pálcikaHáylandiából. Na ezért jó.
 Szerintem. 

Meg mert benne van a kerítés mögül leskelődő szomorúmanó, ami a kedvencem. Nem tudom miért pont ez, de pont ez. Ezért.

És még van benne az is ahogy a hagyományos szomorúmanó költő megbirkózik a versel. A vers egyébként nagyon szórakoztató , tanulságos és megható is egyben, de csak azoknak, akik olvasnak szomorúmanóul. Itt egy általam kiemelt részlet, ahol a szomorúmanó költő karakterábrázolással kűzd:

             "  ^l^  °^°  •;•  [*;*]  <(^-^)> "

Naugyehogy?!

Ezt nem is bontanám ki jobban, mert akinek van hozzá szeme és lelke az pontosan látja, tudja, érzi. 
Szerintem.


Hát ezekért jó ez a könyv  és persze az, hogy itt aztán minden annyira egyértelmű, hogy fölösleges is tovább ragozni. Ez ilyen. egyszerűen csak manós.  Jó és kész!


Love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése