2015. március 18.

szia kislány

Gurulok lassan a kocsival, keresve valami járókelőt, aki útba tudna igazítani. 

Szokás szerint eltévedtem.

És akkor meglátok egy tízévesforma copfos kislányt, piros dzsekibe, helyes hátizsákkal ballag a járdán.

Utána eresztem kuplunggal, hogy ne bőgessem a motort és a lehúzott ablakból odaszólok a lehető legkedvesebben.

- Szia kislány, tudnál nekem segíteni?

Semmi

kicsit hangosabban.

- Szia! Ne haragudj
kislány  segítenél nekem? (mégsem mondhatom egy kislánynak, hogy hölgyem vagy asszonyom, nem?) híresembernév utcát keresem.

Semmi

Na mégegyszer, hátha csak ábrándozik a hetedikes tótpityuról. Meg amúgy sem volt más a környéken.

- Szia……

… és ekkor bennem rekedt a többi, mert megfordult a kislány és egy szemüveges, bajszos pasi
nézett rám, miközben mennydörgéshez hasonlító hangon, mosolyogva útbaigazított.



Döbbenetemben csak annyit tudtam kinyögni, hogy kösz….kislány










2 megjegyzés:

  1. Minden nap tévedj el és/vagy essen ki a patentod! :D És ezt szívszeretetből mondom! :))))) Ha ilyen jó kis bejegyzések lesznek belőle.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van még ezekből. majd sorba előkotrom:)

      Törlés