2013. december 11.

kiszálló


Ültünk az asztalnál és römiztünk.  Jó lapjaim voltak, vezettem.  Megkaptam az osztást. Nézegettem, rendezgettem. Tudtam, hogy megint nyerni fogok. 

Pillanat, mondtam és felálltam az asztaltól. Kimentem a teraszra, felnéztem az égre. Éppen lemenőben volt a nap és alig lengedezett a szellő. Odaballagtam az esőcsatornához és felkúsztam a tetőre. Nem siettem. Megálltam a peremen és mégegyszer körbepillantottam. Aztán széttártam a karomat . Álltam egy hosszú pillanatig, majd elrugaszkodtam az utolsó cserépsorról és kényelmes,  vitorlázórepüléssel körbelebegtem az udvar felett.  A második körnél kicsit átszálltam a szomszédba, a  nagydíófa körül tettem egy rövid kitérőt, intettem Klárikának, aki éppen teregetett.  Ő mosolyogva visszaintett és még utánam szólt, hogy mindjárt hoz egy kis. .. de  azt, hogy mit már nem értettem, mert akkor már újra a tetőnkön voltam.  Leereszkedtem a csatornán, megigazítottam a felcsúszott pulcsimat,  bementem és  kézbevettem a nyerő lapjaimat. 
 - Na, kijön?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése