2013. november 25.

Esterházy Péter: A szív segédigéi

…erőltessem meg magam, nehogy egyszerűen és pillanatnyi kedvem szerint egyetlen betűvel püföljem tele a papírt, m m m m m mmm m mmmmmmmm m mmm m m m … nemmmm mm m
Itt talán kurziválható volna minden… A kurzivált életbe! …várni, hogy szorítson …ez (…) meglepett, szinte (…) kezdek ógni-mógni …A közönség csak ámul e merészségen. „Ilyen messzire én nem mennék el”, mondtam magam is óvatosan méricskélve. …önkéntelenül arra gondoltam, hogy (…) majd beszámolok, ahogy mindig, az „eseményekről”: „hát, …nem….mmmm mm m m…. „Nem félek”, mondtam, nem féltem. Ettől csönd lett. …annyira sekély vagyok mindehhez.
A szövegben szó szerinti vagy aligtorzított formában EP szavait loptam tovább használtam. Muszáj volt, mert nála kötelező szabad. Na ja. „Segédigével tagadunk.”

(Drága öreg barátom. Szeretlek.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése