2014. augusztus 18.

Bächer Iván: Vándorbab


Afféle könnyed tollon átforgatott, kockás terítőn tálalt sztorizgatós ételkönyv Krúdy módra. 
Igaz az ételek  nagy részébe bele se kezdenék, a többinek is a jórészét kitolnám a tányér szélére, (ide értendő a kicsinykét szó is, amit alaposan túltolt Iván) na de a történeteket nagykanállal fogyasztottam.  Igaz,  volt, hogy kicsit túl volt cukrozva, vagy sok volt a ráhalmozott máz, de ez már csak az én irodalmi kulináris mércém rovátkáján okozott némi standarttól való eltérést, amiről éppen Bächer mester tehet, mert igencsak magas polcra tette előzőekben már nálam az ilyen ízes  hangú csemegéket. Örömmel gusztálgattam a  terítéket, ízlelgettem a fogásokat, de -   és bár a tollforgató gurmandé minden tiszteletem-, már nem fogyasztok feltét nélkül. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése