2016. február 19.

verses helyett zenés est

Az úgy volt, hogy  ilyen publikusba vállalhatatlan hirtelen támadt technikai okok miatt nem tudtunk elmenni E-vel a betervezett Simon Majoranna Marci féle slam-re. (sírzokog) Mondjuk úgy … ja, nem. Mondom nem publikus!

Viszont ma egy éppen gyűjtés alatt levő zenevariációt kaptam és  annak a hallgatásával észrevétlenül  elkalandoztam a youtube-on. Majd egyszer csak arra riadtam fel, hogy egy 3 éves élő!? tehetségkutató egyik üdvöskéjének drukkolok nagyon magamban, (nem küldtem sms-t!) miközben Whitney Houstont énekel(t). (megjegyzem nagyon jól) Korszerű és naprakész e vagyok tehetségkutatókból?

Na de nem is ez, hanem hogy pont E-vel tárgyaltuk ki a napokban, hogy anno a 92’-es Freddie Mercury emlékkoncerten a Wembleyben egyedül Májkrém (lánykori nevén George Michael ) tudta rendesen elénekelni Freddie számát, a Somebody to Love –t.  Lehet hogy előítéletes dög vagyok, de nem tettem volna rá, ha ló. Nagy nevek buktak bele sorra, erre meg jön a helyes válltömött zakóban, Sophia Loren napszemüvegben, hátradobós hajzattal , viceházmestereket is megszégyenítő kulcskarikányi fülbevalóval és …  Tényleg nagyon penge volt! (On/ha valaki tudja ki volt a másik Wham-es pasi, az ne féljen elmondani, mert szerintem, az csak papírból volt kivágva, hogy ne legyen egyeldül Májkrém, ha már az egy együttes volt!) /Off)
És akkor, hogy prezentálja a sors keze, hogy nincsenek véletlenek, ebbe is most botlottam bele.  Itt ez a countrys csaj és minden erőlködés nélkül, minden görcsös másolás nélkül elénekli. A számbádit.Csajul.  
( a beszédhangját ki lehet hagyni, mert az eléggé rossz irány. 2.10-től énekel. Kérem nem megijedni az elején, furán nyit, nem freddies, na de pont ez a lényeg!!)



Na de még csak nem is ezt akartam mert ami a lényeg lenne az az, hogy ugyan ott, ugyan akkor (na jó egy picit később, konkrétan koramásnap) még az is felmerült E-vel való reggeli kávékómás ... izé... vagyis hogy akadémikus beszélgetés közben , hogy a panda az akkor most medve e? (vagy csak Chuck Norris a medve? ) És hogy mégiscsak  jól van ez a világ összerakva abból is látszik, hogy az Univerzum soha, mondom SOHA nem hagyja megválaszolatlanul a kínzó kérdéseket, mert egyszer csak szembe jött velem a válasz. Igen ez is egy lejárt szavatosságú amerikai Xfaktorból  (most ünnepélyesen meg is fogadom,  ha lesz még ilyen műsor, azt nézni fogom, mint egy enciklopédiát. 
Itt a válasz a pandakérdésre: 0.33 nál!  (amúgy ez a nő megette Louis Armstrongot meg Roy Orbisont, és minimum beleharapott Otis Reddingbe is . Különben hogy?  Love!) 



Na ennyit akartam elmondani. Teccikérteni?  Kérem kapcsojja ki.  Az ellen nem véd. 


ui: bocs, E- de Lemmyt nem sikerült beleszőni. De jobb is ez így asszem, mert így legalább nincs blaszfémia. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése