Fogalomzavarodottságoldó
olvasóimásodkézibontvány:
A vamposzexuálisok : a városi fogyasztói
társadalom fogyasztói. Egyszerűen csak jól néznek ki és kiszívják a
metroszexuális reklámzabálókból a VISA láncon függő „love-marks”-ot, de nekik
maguknak nem árt, mert átlátnak a manipulaszitán. ( azokat a kereskedelmi
márkákat illetik, amelyekhez az ember szívével-lelkével hozzánő, és már nem
egyszerűen csak valamely külső tárgyakat lát bennük, hanem mintegy a
személyisége vázát.)
Glamour és Diskurzus : Ha ezt érted, mindent
értesz, és nem tud beszippantani a nagy buheramahinátor. Ha nem érted, (és ez
most még tök normális) akkor el kell olvasnod a könyvet, mert ez a színe s java
a vampírizmus filozófiájának.
Persze könnyű azoknak felismerni a bűnt,
butaságot, gonoszságot, aljasságot, ledérséget, kapzsiságot, ostobaságot,
ésatöbbiséget, akiknek rendelkezésükre áll egy eszenciálisan lepárolt
folyadékkönytár, ami mintegy védőoltásként hat a megtörtént világban már
mintául vett tapasztalati mindenség embereszenciáiból.
Persze ez megint csak a
pelevini kultúrsokkolás.
Ennél sokkal nagyobb titokra derül fény a figyelmes olvasó
számára. Az a nagy büdös igazság, hogy az ember annak köszönheti a létét, hogy
kihaltak a dinoszauruszok. A vámpíroknak meg szükségük volt egy vértartályként
működő háziállatra.
Vámpír
mi? Hát ez van.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése